Tuesday, April 20, 2010

KAD OUTING BARU...VERSI 2010

Mulai tahun ini, pihak pengurusan asrama SMVAS telah mula menggunakan Kad Outing versi baru, yang pada pandangan kami lebih bermaklumat, memudahkan kawalan, dan lebih komprehensif. Digunakan untuk tujuan balik bermalam, outing, ke klinik, rekod salah laku atau sumbangan serta keputusan ujian sepanjang 2 tahun menginap di asrama SMVAS.
Diharapkan dengan penggunaan kad yang baru ini akan sedikit sebanyak membantu pihak kami menangani masalah disiplin serta tidak lupa menghargai jasa baik penghuni asrama sepanjang mereka berada di sini.
Semalam(19/4/2010)- satu sesi mengisi maklumat salah laku pelajar bagi 4 bulan yang pertama telah diadakan di Pejabat Asrama SMVAS, yang telah dihadiri oleh semua warden asrama dan juga GPK HEM. Agak berpeluh semua....terutamanya yang dah banyak kes. Baru perasan langit ni tinggi rupanya. Mulut tak habis-habis berdoa minta-minta cikgu lupa kes masing-masing. Diharap para ibu bapa akan lebih prihatin dengan membaca setiap maklumat yang dimasukkan ke dalam kad outing anak-anak setiap kali mereka pulang bermalam

No comments: